Regulamin bazarków

Aukcje i licytacje na rzecz psów.
Awatar użytkownika
Ania-Bono
Posty: 1739
Rejestracja: 23 lut 2017, 20:11
Lokalizacja: Swarzędz

Regulamin bazarków

Post autor: Ania-Bono » 24 lut 2017, 20:33

1. Bazarek jest częścią Forum i obowiązuje na nim regulamin Forum ebeagle.

2. Bazarek jest miejscem gdzie zbierane są fundusze na bezdomne zwierzęta (za zwierzę bezdomne uznaje się zwierzę, które jest do adopcji i szuka domu docelowego)

3.W drodze wyjątku dopuszcza się możliwość wystawianie bazarków na leczenie psiaków posiadających właścicieli - wymagana jest jednak zgoda administratora/moderatora - zanim taki bazarek powstanie. Aby taki bazarek był zgodny z regulaminem zwierzę, na którego zabieg zbierane są fundusze musi posiadać wątek na forum ebeagle.
Bezwzględnie należy również przedstawić rachunek/fakturę za zabieg lub przeprowadzone badania.

4. Nie zbieramy pieniędzy na konta prywatne. Jeżeli pieniądze z bazarku mają być przekazane na konto stowarzyszenie / fundacji proszę w pierwszym poście podać pełną nazwę organizacji, link do wątku na forum ebeagle (jeśli istnieje), oraz link do wątku konkretnego psa, dla którego zbierane są fundusze. Fakt organizowania takiej zbiórki musi być uprzednio uzgodniony z danym stowarzyszeniem / fundacją.

5. Przedmioty wystawiane na bazarkach należą do Sprzedającego lub osoby trzeciej, która upoważniła Sprzedającego do wystawienia przedmiotu. Obowiązkiem Sprzedającego jest dokładne i zgodne z prawdą opisanie przedmiotu oraz wskazanie celu. Wystawiane przedmioty mogą być nowe, bądź też używane, mogą również stanowić formę usługi, np. wykonanie sesji zdjęciowej, zabiegi kosmetyczne itp.
Po zakończeniu aukcji Sprzedający wysyła do zwycięzcy wiadomość, w której informuje o wylicytowanej cenie przedmiotu i uzgadnia sposób jego przekazania.

6. W tytule wątku zamieszczamy : krótki opis przedmiotu lub cel na jaki bazarek został zorganizowany.

W pierwszym poście Sprzedający:
- zamieszcza informację o tym, że dochód z bazarku przeznaczony jest na ratowanie danego psa i podaje dane Stowarzyszenia / Fundacji potrzebne do przelewu;
- opisuje przedmiot przeznaczony na sprzedaż, wskazane jest umieszczenie zdjęć sprzedawanych przedmiotów;
- umieszcza cenę przedmiotu;
- informuje o tym, która ze stron pokrywa koszty przesyłki;
- podaje datę i godzinę zakończenia aukcji.


7. Sprzedający zachowuje dowód nadania do czasu, aż Kupujący potwierdzi odbiór przesyłki. W przypadku zaginięcia na Poczcie przesyłki rejestrowanej Sprzedający składa reklamację, którą PP rozpatruje w ciągu minimum 30 dni.

8. Po zakończeniu aukcji Kupujący dokonuje wpłaty na konto podane w pierwszym poście w tytule wpisując swój nick i przedmiot aukcji. W przypadku opóźnienia w zapłacie Kupujący powinien poinformować Sprzedającego, że wpłata zostanie dokonana później i określić w przybliżeniu jej termin.
Po odbiorze przesyłki Kupujący powinien poinformować, że otrzymał przedmiot, aby można było zamknąć wątek.

9. Bazarek zostaje zamknięta, kiedy zostaną rozliczone wpłaty, a Kupujący potwierdzi odbiór przesyłki.

Wszystkie wątki łamiące regulamin będą zamykane/usuwane - zanim założysz wątek - zapoznaj się z regulaminem forum oraz regulaminem działu - Bazarek.
Obrazek

Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość